آخرین خبرها

انتصاب جدید در سازمان میراث فرهنگی کشور

ImageHandler
سید هادی احمدی روئینی با صدور حکمی از سوی معاون میراث فرهنگی به سرپرستی اداره کل حفظ و احیاء بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی منصوب شد.
به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، محمد‌حسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی این سازمان امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۹۶ در جلسه معارفه سید‌هادی احمدی روئینی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی با اشاره به محورهای فعالیتی این اداره کل بر جلب مشارکت‌های مردمی، ایجاد اشتغال، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سمن‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه تأکید کرد.

او در این نشست همچنین حضور بیش از پیش کارشناسان حوزه حفظ و احیای بناها، بافت‌ها و محوطه‌های تاریخی در مراکز استانی به‌منظور بازدید، بررسی وضعیت و مشکلات حوزه میراث‌فرهنگی استان‌ها را خواستار شد.

سید‌هادی احمدی روئینی از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را با سازمان میراث‌فرهنگی وقت آغاز کرده است. او فارغ‌التحصیل رشته مرمت و دارای دو کارشناسی ارشد در رشته‌های مرمت بناها و بافت‌های تاریخی و مدیریت میراث‌فرهنگی است.

احمدی کارشناسی پایگاه جهانی پارسه، پاسارگاد و دفتر مطالعات خشت، مدیر داخلی ارگ بم، مدیر مجموعه راه ابریشم و مدیر اجرایی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، سرپرست پژوهشکده ابنیه و بافت و مشاور معاون میراث‌فرهنگی از سال ۹۳ تا‌کنون را در کارنامه کاری خود دارد.

غلامرضا میثاقیان مدیر‌کل پیشین نیز با حکمی جداگانه به‌عنوان مشاور عالی و دستیار ویژه معاون میراث‌فرهنگی به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نظر دادن بسته است.

بالا