آخرین خبرها

اولین جشنواره سازمانهای مردم نهاد کشور فراخوان داد

اولین جشنواره پژوهشی سازمانهای مردم نهاد کشور برای یافته های پژوهشی با موضوع محیط زیست، بهداشت و سلامت،آسیب های اجتماعی، میراث فرهنگی و … فراخوان داد .
دبیر اولین جشنواره سازمانهای مردم نهاد کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش به همت موسسه مردم نهاد فکر برتر کارآفرینان و با حمایت ستاد توان افزایی و حمایت از سازمانهای مردم نهاد شهر تهران ، معاونت سازمان های مردم نهاد وزارت کشور ، معاونت علمی و پژوهشی وزارت علوم و دستگاه های مرتبط با سازمان های مردم نهاد برگزار می شود.
محمد حسن پاک مهر افزود: ایجاد فضای علمی و پژوهشی، شناسایی و معرفی یافته های پژوهشی در حوزههای محیط زیست، بهداشت و سلامت ،کارآفرینی و اقتصاد شهری، آسیب های اجتماعی، میراث فرهنگی وگردشگری، خانواده و جوانان و توسعه فضای علمی سازمانهای مردم نهاد را از محور های اصلی این جشنواره عنوان کرد.
وی ایجاد ارتباط نزدیک و کارآمد بین سمن ها و مراکز علمی و پژوهشی را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه توانمندی سمن ها در حوزه پژوهش و فناوری از برنامه های جنبی این جشنواره می باشد.
پاک مهر خاطرنشان کرد: متناسب با اهداف تدوین شده در جشنواره، مخاطبان را می توان به مدیران و اعضاء هیات موسس سازمان های مردم نهاد، دانشجویان و اساتید دانشگاهها و موسسات آموزش عالی معرفی کرد.
وی از دانشجویان و اساتید دانشگاهها خواست تا پژوهش های خود را تا تاریخ ۵ آذرماه طبق شرایط اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره به آدرس : www.fekrebartar.org ارسال کنند.

نظر دادن بسته است.

بالا